Sectors 1, 2 i 3

La Zona de Box, Sortida, Transicions i Arribada estarà situada a l’esplanada del pàrking de “la noguera CÀMPING”. Aquesta s’ubica just davant del pantà de Sant Llorenç de Montgai.

Mapa general

Sector 1: Running de 5,0 km

Indicat amb color tronja (Vista al Wikiloc)
la noguera CÀMPING – Camí rural i tornada

La sortida es realitzarà des del l’esplanada del pàrking de la “noguera CÀMPING” a les 10h30’.
Els primers metres de la cursa aniran en direcció Sant Llorenç de Montgai per carretera. Uns 150 metres més tard es realitzarà una corba cap a la dreta accedint a la nova escullera al voltant del pantà. Durant 200 metres es desenvolupant la cursa per una zona privilegiada amb un entorn paisatgístic impressionants. Tot seguit es desviarà la cursa per la carretera LV 9047 fins arribar al un desviament, a mà dreta, per incorporar-se a un camí totalment pla pavimentat. Aquest  camí s’allunya de la Zona de Box en sentit sud entre camps de conreu.
Al punt kilomètric 2,8 si emplaçarà el primer avituallament líquid. És en aquest punt que el camí agafa una lleugera pendent positiva amb dues corbes a mà dreta que desvien cap a la tornada del primer sector.
Aquesta tornada es realitzarà per camí de terra amb una lleugera pujada els primers 400 metres. Seguit d’una lleugera baixada que permet veure tota la resta del sector així com els participants que precedeixen així com també la Zona de Box i la primera Transició.

Sector 2: Bicicleta de muntanya de 23,4 km

Indicat amb color blau (Vista al Wikiloc)
la noguera CÀMPING – Camí dels Caçadors – Refugi de la Garriga – Sant Llorenç de Montgai – la noguera CÀMPING

Atenció! Per motius de seguretat hem modificat el sector 2 de BTT.
Bàsicament hem donat la volta al circuit! Amb aquest canvi obtenim un circuit un pel més exigent a l’hora de pujar ja que fem Caçadors cara amunt (amb això evitem baixar aquest sector on hi ha descensos forts amb corbes mal peraltades)! Així mateix, en el pas pel refugi de la garriga tindrem un sector de corriol més cliclable i menys tècnic ja que el farem en sentit nord-est. Finalment la baixada fins a Sant Llorenç de Montgai serà per pista ample i amb bones opcions de veure avançaments. La proporció de pista / corriol / carretera es manté.

Un cop feta la primera transició, es sortirà de la zona de box per la pista de servei a mà dreta direcció sud. Els participants seguiran el sub-canal de Sant Llorenç i Gerb passant entre camps i per sota de la via del tren fins al kilòmetre 4,3.
Serà en aquest punt on començarà la pujada pel “Camí de Caçadors”. Un tram ample de 5 km amb un promig del 9% amb un parell de descansos entre mig per recuperar. Just al final d’aquest tram s’assoleix el punt més alt de la duatló amb 605m.
Finalitzada la pujada la competició s’ incorpora a la pista de Sant Llorenç a Vilanova de la Sal. Un cop es portin 3 km el sector de btt del duatló es desviarà cap al Refugi de la Garriga. En aquest punt i coincidint amb el kilòmetre 12,5 s’entra en un corriol amb magnífiques vistes de l’embassament de Sant Llorenç de Montgai i la seva presa. Aquest corriol té una longitud d’1.5 kilòmetres i manté la cota de nivell fins a agafar el desviament que torna a portar als participants a la pista de Sant Llorenç a Vilanova de la Sal.
És en aquest punt on comença el descens de 5km per una pista ampla i segura fins a arribar a la carretera LV9047. Cal anar amb prudència durant els trams de descendents. Tot i que la pista és ample en la seva major part, cal respectar als vostres companys de cursa així com també ser prudents amb les corbes mal peraltades i la grava que rellisca.
Finalment hi ha l’últim tram de 2,5 km per l’esmentada carretera passant entre les famoses parets d’escalada de Sant Llorenç de Montgai així com també pel costat de l’embassament del municipi fins a arribar novament a la Zona de Box.

Sector 3: Running de 2,1 km

Indicat amb color vermell (Vista al Wikiloc)
la noguera CÀMPING – Camí rural i tornada

L’últim sector es desenvolupa per una pista que s’inicia directament des de la Zona de Box. El primer tram tindrà direcció sud novament amb un tram pràcticament pla. En el punt kilomètric 0,9 es trobaran dos girs de 90º a la dreta per incorporar-se a la tornada del camí del primer sector. Novament es gaudirà d’una arribada amb lleugera baixada i amb àmplies vistes de l’últim tram i la Zona de Box.