Última hora

Bon dia a Duatletes!
Ja comença a aixecar-se el dia i sembla que la pluja amaina!
Tot i això, degut a les pluges d’air a la tarda i avui al matí ens hem vist obligats a modificar lleugerament el circuit de BTT. La cursa anirà en direcció Gerb per la pista tal i com estava previst però allargarem fins al mateix municipi deixant enrere la pujada de Caçadors (que està impracticable). Pujarem direcció Vilanova de la Sal per la carretera fins al km XX on ens incorporarem novament al circuit ja definit pel lateral de l’Infierno! Ens incorporarem a la pista principal i agafarem el trencall cap al corriol de la Garriga tal i com estava marcat. Un cop arribem al trencall de Sant Cristòfol seguirem en direcció l’Ermita de Sant Llorenç de Montgai per tal de fer la baixada per aquest corriol. Tot el circuit està senyalitzat i trobareu gent de la organització en aquells trencalls més delicats.
Recomanem anar preparats perquè ens mullarem i portar roba de recanvi!
Recordeu que per després de la cursa i per a recuperar forces tindreu caldo i espaguetis a la zona de brífing i també la piscina climatitzada oberta!
Ens ho passarem com mai !!!!!